Pasty orzechowe dla sklepów.

Dowiedz się więcej

Co odkryliśmy współpracując ze sklepami?

Współpraca ze sklepami pozwoliła nam zaobserwować problemy, które najczęściej występują w tym segmencie i znaleźć na nie rozwiązania.

    Wypełnij formularz, a my oddzwonimy.

    Podczas rozmowy poznamy potrzeby Twojej firmy, odpowiemy na pytania i omówimy możliwości współpracy.



    Oświadczam, iż ukończyłem/am 16 rok życia i zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez MASLOVE MACIEJ BASIŃSKI, Przemysłowa 1, 16-010 Wasilków, w celu obsługi mojego zapytania. Podanie danych jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu obsługi zapytania. Mam prawo żądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Strona stosuje profilowanie użytkowników m.in. za pośrednictwem plików cookies, w tym analitycznych, o czym więcej w Polityce prywatności.

    Jakie wyzwania stoją przed właścicielami i kierownikami sklepów ze zdrową żywnością?

    Icon

    Rozumiemy problemy sklepów:

    • ryzyko związane z nowo wprowadzonym produktem do oferty
    • obawa przed dużym minimum logistycznym
    • brak szybkich i regularnych dostaw
    • długi czas reklamacji i problem ze zwrotami
    • duża konkurencja na rynku
    • brak certyfikatów
    • problem z wyborem produktów przy pierwszym zamówieniu.
    • brak dobrego kontaktu z opiekunem klienta
    Icon

    Zapewniamy pełne wsparcie na każdym etapie współpracy

    Rozumiemy, że każda nowa współpraca rodzi obawy. Istnieje ryzyko, że produkty się nie przyjmą a właściciele, kierownicy obawiają się zwrotów, dlatego ryzyko zwrotów bierzemy na siebie i wymieniamy każdy terminujący się produkt. Proponujemy atrakcyjne rabaty oraz zachęcamy do akcji promocyjny, które chętnie wspieramy próbkami.

    Icon

    Nie posiadamy minimum logistycznego

    Nie posiadamy minimum logistycznego ani opakowań zbiorczych. Praktykujemy zasadę mniej a częściej, dzięki temu klient może dopasować ilości do swoich realnych potrzeb i nie musi się mocno zatowarowywać.

    Icon

    Reklamacje załatwiamy podczas jednej rozmowy

    Wiemy, że szybka reakcja i wsparcie to ważny element dobrej współpracy. Zawsze rozpatrujemy reklamacje na korzyść klienta. Zwroty przeterminowanych produktów bierzemy na siebie.

    Icon

    Zapewniamy wyróżniający się asortyment

    Rozumiemy, że wzrost liczby sklepów i supermarketów oferujących podobne produkty zwiększa konkurencję. Rozumiemy jak ważne jest budowanie silnej marki i reputacji sklepu z urozmaiconą ofertą. Nasze produkty nie są powszechnie dostępne przez co posiadanie ich wyróżni ofertę sklepu na tle konkurencji.

    Image

    Posiadamy certyfikaty dla produktów bezglutenowych i wegańskich.

    Oferujemy produkty bezglutenowe z certyfikatem AOECS (przekreślony kłos), co jest ważne dla osób z celiakią lub nietolerancją glutenu. Nasze produkty zapewniają bezpieczeństwo żywności. Dodatkowo posiadamy certyfikat V-LABEL INTERNATIONAL dla produktów wegańskich.

    Pomagamy przy skompletowaniu pierwszego zamówienia.

    Chętnie pomożemy w ustaleniu jakie produkty będą najlepsze na pierwsze zamówienie. Pomożemy zdecydować, które smaki i które opakowania mają szansę na największe zainteresowanie. Mamy sprawdzone produkty ale konkrety będziemy mogli zaproponować dopiero po konsultacji.

    Guardian

    Możesz liczyć na moje wsparcie.

    Phone Icon

    Dominika Życzkowska

    tel. +48 660 805 522

    Indywidualny opiekun klienta.

    Dobry i szybki kontakt to podstawa. Rozpoczynając współpracę przydzielimy Ci indywidualnego opiekuna, który:

    Icon

    Dokładne zapozna się z potrzebami pracowni, co pozwala na dostosowanie naszych usług do Twoich oczekiwań.

    Icon

    Szybko i sprawnie reaguje na wszelkie pytania i problemy, zapewniając wsparcie na najwyższym poziomie.

    Icon

    Pomoże w wyborze najlepszych rozwiązań i produktów, wspierając działalność Twojej pracowni.

    Najczęściej zadawane pytania:

    Nie posiadamy minimum logistycznego. Zamówienia można składać już od jednej sztuki.
    Wysyłkę realizujemy w przeciągu 24h. W sytuacjach losowych zawsze informujemy o możliwym opóźnieniu. Nigdy nie zostawiamy klienta bez informacji.
    Darmowa dostawa obowiązuje już od  370 PLN netto. Zamówienia poniżej tej kwoty wysyłamy za 24 PLN netto.
    Termin przydatności to 8 miesięcy od daty produkcji. Bez znaczenia czy pudełko było otwarte czy zamknięte.
    Najwygodniejszą formą składania zamówień jest korzystanie z naszej platformy b2b.  Przyjmujemy również zamówienia telefonicznie oraz mailowo. Ważny jest dla nas komfort klienta.
    Oczywiście, posiadamy progi rabatowe uzależnione od wielkości zamówienia oraz rodzaju płatności. Szczegółów udzieli opiekun klienta.

      Skontaktuj się z nami:

      Odpowiemy najszybciej, jak to możliwe.



      Oświadczam, iż ukończyłem/am 16 rok życia i zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez MASLOVE MACIEJ BASIŃSKI, Przemysłowa 1, 16-010 Wasilków, w celu obsługi mojego zapytania. Podanie danych jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu obsługi zapytania. Mam prawo żądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Strona stosuje profilowanie użytkowników m.in. za pośrednictwem plików cookies, w tym analitycznych, o czym więcej w Polityce prywatności.

      Guardian

      Odpowiem na każde pytanie.

      Maciej Basiński

      CEO Maslove

      Te firmy nam zaufały:

      Brand
      Brand
      Brand